Thursday, September 28, 2006

cacat

Nu stiu de ce mi-am facut blog pe blogger, un serviciu de rahat, si spun asta doar ca sa fiu impotriva, cum multi dintre voi spuneti ca sunteti impotriva francofoniei numai ca sa fiti, credeti ca aveti o parere diferita, cand de fapt, prin contradictie, vreti sa pareti oarecum intelectuali, diferiti, nu sunteti ba, nici nu o sa fiti, oricat ati boicota francofonia, manelele, muzica comerciala, orasul in care traiti, ceea ce urati este ceea ce va reprezinta, nu va mai dati in spectacol cu inutilitati.

2 comentarii:

Moi said...

o sa te prinda blogul. si eu eram anti la inceput ...dup-aia a urmat un post...doua...trei...patru!

muffin said...

se vede ca e vechi postul, uite de exemplu acum m-am apucat sa ascult muzica comerciala ca sa fiu anti astialalti. si merge foooarte bine, sunt considerata coolix, ca am curaj de get up stand up sit down drink alone.