Tuesday, November 20, 2007

de ce se plang femeile prietenelor?

De pe meleaguri locale, de ce fug femeile la cele mai bune prietene pentru a-si plange amarul dupa o cearta de cuplu?

Pentru ca barbatul nu intelege si femeile nu asculta.

Mai jos e un caz real.

"De ce femeile se duc si spun tot din casa?
eu am patit-o de curand, ea considerand ca nu mai poate dialoga cu mine, sa dus si sa plans la colegele ei.La inceput, neavand suficienta experienta la cine sa se confeseze lucrurile au degenerat si s-a ajuns ca acele individe sa se bage in viata noastra, iar una din aceste "prietene"chiar a vrut sa vina sa ma dea afara din casa ca de ce s-a impacat cu mine ca e o proasta s.s.a.m.d.

Ajunsese chiar sa ma minta si sa se intalneasca pe ascuns cu una din ele dar ea in isi dadea seama ca ele nu faceau efectiv decat sa rada de ea.
Am prins-o si cu minciunica de 2 ori dupa ce ne-am impacat si radeau toate trei de gesturile mele de tandrete pe care incercam sa la fac ca sa-i placa nu am inteles-o de ce a facut asa ceva am vrut sa ma despart de ea,si i-am spus daca eu am greit o data nespunadu-i adevarul cand am inselat-o de ce sa faca si ea la fel?.

Pana la urma sa convins-o{sper}ca nu e bine sa speli rufele murdare in afara casei si ca sa comunice orice cu mine si sa le rezolvam cat mai bine.

Voi care veti citi aceasta intamplare sa va ganditi ca femeia de langa voi sa nu faca acest lucru dar nici voi barbatilor.

Astept opiniile voastre multumesc."

Concluzie: Femeile pot fi porci cand vaca nu mai e la moda.

0 comentarii: