Tuesday, March 25, 2008

femei frumoase cu barbati urati

Citeam azi un articol care explica de ce femeile care sunt casatorite cu barbati urati, sunt mai fericite.Pentru cei care nu cred insa, este adevarat!

Barbatii urati sunt mult mai afectivi si ofera mai mult sprijin sotiei, asta pentru ca nu atrag femei frumoase, si in concluzie, nu au tentatii.
Tentatia seductiei :)

De obicei, barbatii urati sunt si foarte inteligenti, astfel, ei cauta motive, solutii si planuri inteligente pentru esecurile sau escapadele lor amoroase, mare greseala.


Ce e un barbat urat cu o iubita frumoasa? pussy holder for a greater man.

In fine, eu, asta de fata si toata comunitatea de succes care imi citeste blogul, ne excludem de la cazurile sus-mentionate si reprezentam exceptia Exceptie.

7 comentarii:

notalent369 said...

da ma...chiar asa e. dupa un barbat care nu e tocmai adonis...nu intorc toate privirea...el nu se considera fat-frumos deci nu are figuri...it all works out. we could all use a not-so handsome-man.

Anonymous said...

sa intelegem ca esti un barbat frumos ,cu o iubita nasoala?

lascivuhedonist said...

anonymous, iti multumesc pentru compliment, dar in lumea mea ideala, lucrurile sunt bineinteles, ideale :)
you get the picture.

Anonymous said...

vorbind despre poza, m. douglas nu e urat, e doar batran...

poza nu are ce cauta langa textul asta, intra la alta categorie.

mersi

Blog de distractie said...


jaluzele verticale

webdesign

cosmetice naturale

tamplarie pvc termopan

vacanta mare

promovare website

masaj erotic

jaluzele bucuresti

ferestre pvc usi pvc

ferestre lemn stratificat

dezinsectie deratizare

chestionare auto

videochat

firme constructii

Unknown said...

mi-ai amintit de o discutie cu prietena care imi explica mai demult ca barbatii nu sunt si nu trebuie sa fie frumosi menirea lor e alta...eu o contraziceam....tu ci cine ti cu mine sau cu ea?

Bohemian said...

scrie bre, mai scrie :)