Saturday, December 27, 2008

inchiderea programului pe 2008

Desi am spus ca nu voi mai scrie, acum se zvoneste ca nu este adevarat.

In primul rand, urez sarbatori fericite in continuare tuturor fanilor si cititorilor mei, si eu va admir in secret, sa nu uitati XOXO.

Eu unul nu mai simt sarbatorile asa cum le simteam acum 10 ani poate, dar citeam ieri o stire care spunea ca "Zeci de copii s-au nascut in ziua de Craciun" si "Majoritatea au primit numele de Cristian sau Cristiana".

OK, se nasc zeci de copii in fiecare zi si daca baiatul s-a nascut de Craciun, de ce nu i-a zis Iisus, Vasile Iisus Cristian.

-"Mama lui Iisus, il lasati pe Iisus la joaca?"  
-"Dupa ce mananca tot!"
va imaginati?

A 2-a problema.
Eu sunt un gentleman, imi spun des asta, este sanatos.Ceea ce nu inteleg este celebra replica "Ladies first".Asta presupune sa acorzi intaietate doamnelor si putinelor domnisoare reale care mai exista.
Dar n-ai sa vezi atunci cand incepe razboiul sa zica generalul "ladies first! trimiteti trupele de doamne intai", trebuie sa sensibilizam inamicul, apoi trimiteti mortierele pe linia de atac.



3 comentarii:

Anonymous said...

te-am vazut la film (*_-)

lascivuhedonist said...

la ce film ai fost? sa stiu daca am jucat bine.

Anonymous said...

la documentar. :)