Sunday, June 10, 2007

sunt satul de sentimente virtuale

Da, am o aversiune pentru site-urile matrimoniale si dating online.Am mai scris un articol acum cateva luni trecute despre iubirea cautata pe internet, inspirat de cantecul lui Tudor Chirila, "Fericire".

Sentimente.ro are peste 30.000 vizitatori, ma sperie.
Site-urile de dating au de obicei categorii precum "Prietenii", "Relatii" si "Sex", cei de la Lovers.ro s-au gandit sa fie putin diferiti, astfel la ei categoria de sex se numeste "Adult", adica dragii mei ingineri it, prieteniile si casatoriile sunt pentru copii, iar sexul e pentru adulti, m?

Eu inteleg ca nu-ti trebuie multa minte sa te insori, dar nu puteti insinua asa ceva.

6 comentarii:

Anonymous said...

nu ma asteptam sa fie atatia pe un site de genu . mai bine vin si ma citesc pe mine decat sa caute iubirea pe net :))

lascivuhedonist said...

daca ti-ai face profil cu multe poze dating-like pe blog, poate ar veni toti la tine

Anonymous said...

e....mai bine lasa; ma multumesc cu cititorii pe care ii am . ma descurc si fara poze delea ;)

Anonymous said...

domnule daca ai o aversiune de ce iti faci cont pe toate site urile alea?

lascivuhedonist said...

domnule, dar nu am cont pe site-uri de dating.Nu le suport pentru ca nu-mi place reducerea seductiei si relatiilor la niste vagi profile.

Anonymous said...

hai acum recunoaste :)) :P