Friday, June 01, 2007

Julieta natanga, Corina Vasile si Bogdan Costache, un romeo modern

Nu imi vine sa cred ca in Romania nu exista legi care sa interzica relatiile elev-profesor.Cazul asta este e un exemplu de cat de natangi sunt cei din generatia liceana din zilele astea.
Bine, nici profesoara nu e prea stralucita, de unde si deznodamantul tragic.

Dupa ce si-au jurat iubire vesnica, Corina Vasile a ajuns la concluzia ca nu au niciun viitor impreuna, duh! astfel a pus capat relatiei.

Bogdan Costache s-a sinucis.

Mesaje trimise de profesoara Corina Vasile: „Te iubesc scumpul meu, şi-ţi înţeleg tăcerea. Voiam doar să-ţi spun că tu îmi dai sens. Să ştii că-mi lipseşti iubire.“ „Este o zi goală în care iubitul meu nu mi-a spus până acum că mă iubeşte.“ „E evident că nu aveai de gând să ne vedem azi. Vreau să-ţi fie bine iubire şi dacă îţi este fără mine, cred că ar trebui să nu te mai stresezi. Te iubesc scumpul meu.“ „Chiar vrei să ştii ce am făcut eu ieri? Am făcut subiecte pentru teză plângând şi uitându-mă la tine pe messanger, fără să ştiu ce să îţi mai spun să ne fie bine. Dacă tu crezi că doar tu suferi, că nu-mi pasă, nu mă cunoşti. Nu mi-ai văzut ochii şi inima.“
de pe Gandul.

2 comentarii:

Anonymous said...

omg ..peste tot aud de povestea asta a lor. mie profesoare imi place cum arata. si cica nu s-a sinucis, asa ca nu te pripi :P
~ promit ca am citit postul fara a fi sub influenta alcoolului

muffin said...

http://pastiladeras.wordpress.com/2007/06/04/sinucigasi-adunati-va/
multumim de completari