Tuesday, December 05, 2006

arabela si deceptia

Arabela: sti k nu maai am prieten
theJerk: da
Arabela: vroia sa se impace cu mine
theJerk: dupa ce ti-a dat papucii
Arabela: da...

Arabela: paai orcum el a fost exceptzia
theJerk: erai beata
Arabela: nu o sa se mai intample niciodata
Arabela: orcum a fost frumos
theJerk: mahmureala..
theJerk: si deflorarea florei vaginale
theJerk: ai avut orgasm cu el?
Arabela: nu k termina prea repede
theJerk: iepure prost
Arabela: lasa maa k a fost ok
Arabela: e om de treaba
Arabela: ma respecta
theJerk: si cand erai beata te-a respectat
Arabela: atunci nu..
theJerk: eu ti-am spus ca e varza
Arabela: e un super om
theJerk: care e super varza
Arabela: si am avut orgaasm doar in ultimele zile
Arabela: si cineva mi-a spus
Arabela: k in primele da-tzi termina repede pt k avuse o pauza lunga
theJerk: cum ti-ai dat seama ca ai avut orgasm ca ma demult mi-ai zis ca nu stiai?
Arabela: pai mi sau incordat totzi mushchii
theJerk: brandu mare pe tine..
Arabela: dar orcum nici nu ar fi suportat sa ma inshele
Arabela: mi-a spus
Arabela: cik ii place prea mult de mine
theJerk: si d-aia iti da papucii
Arabela: k sunt energik
Arabela: ma respecta
theJerk: mai ales beata.

Arabela: mai eu ma baag la somn
theJerk: somn usor.

5 comentarii:

Anonymous said...

Tu faci aici serial 'arabelistic' sau ce? =))

Ar trebui sa bagi un nou TAG: "Evoluam/involuam(inca nu m-am hotarat) alaturi de Arabela" sau mai bine "Futaiurile si betiile Arabelei":))...

Si totusi sa-ti fie rusine ca intinezi imaginea Arabelei adevarate >:P (nu stiu de ce nu prea mi-a placut mie serialul ala)

muffin said...

exista tipa asta?

lascivuhedonist said...

da scumpul meu produs de patiserie.

Anonymous said...

primele da-tzi nu se scrie cu cratima...eh...

Miaul said...

daca arabela ar gresi numai la ortografie, ar scapa de multe deceptii.