Sunday, December 31, 2006

colind antidepresiv

Exista un tip de depresie care apare in preajma sarbatorilor de iarna.
Acel sentiment de neimplinire sau singuratate.Te gandesti ca a trecut anul si nu ai realizat nimic, te imbeti si te gandesti ca la anul o sa fie mai bine.

Te trezesti din betie.
Este 1 Ianuarie 2021, esti mahmur, te doare capul.Ai inceput anul cu bine.

Femeile sunt mai entuziasmate in preajma sarbatorilor, dar numai la inceput.

Intai se uita in oglinda, observa ca s-a mai ingrasat, parul ei are o zi proasta zilnic si eventual vede ca i-a crescut nasul si i s-au lasat sanii.
Se deprima, ia o ciocolata si o mananca cu pofta animalica.
E singura de sarbatori.Se gandeste ce relatii esuate a avut si de cate ori a fost parasita si deja mai are putin si plange.A fost un an oribil, la anul o sa se combine cu tipe.

Traiasca Tatu pentru inventarea lesbienelor instant cu probleme emo-tionale.


Asta se intampla in cazuri rare, in majoritatea cazurilor se indoapa cu alcool si/sau pastile si ii trece pe moment, dar nu inainte sa manance mult, dulciurile au intaietate, ciocolata multa sau inghetata cu galeata.

Daca are o relatie, simte nevoie ca iubitul sa-i valideze dragostea pe care i-o poarta.El face asta si brusc nu mai reprezinta acel lider de trib pe care ea il adora.

Ii da papucii, el bea si se duce la curve sau doar bea, in lipsa de idei.
Ea gaseste altul la un bairam de cartier, o fute beata de revelion, it's all good. Inca un episod din viata unor animale sociale.

Eu sunt bine, nu m-am vandut.
Am realizat multe in anul ce se termina, pe toate planurile.
Sunt multumit.

La sfarsit, va urez un an nou cat mai fericit si sa aveti grija de voi.

Sper ca va place bradul meu, cadourile de sub el sunt pentru voi, cei care imi apreciati elucubratiile simpatice si misogine.
Va iubesc, hai pa!

1 comentarii:

muffin said...

si eu te iubesc, dar nu era cazu' sa imi dedici un post intreg *giggles*