Tuesday, December 05, 2006

cand mousu` nu te asculta iei toporu si ii dai in mufa.

Bine v-am gasit dragii mei! Nu am ramas fara idei.
Am avut probleme cu mousul si m-am hotarat sa-l desfiintez.

Clipul de mai jos este dedicat tuturor celor care si-au varsat nervii pe maushi.
Sunteti multi! Nu va sfiiti.



mizerie vizuala: oyeloca productions
montaj video: defman
montaj sunet: defman

Aceasta a fost o campanie ironica si o insulta adusa tehnologiei.Multumim mousului pentru participare.

PS: Momentan nu am mouse si Mos Nicolae sigur nu o sa-mi aduca :)

5 comentarii:

muffin said...

mouse-ul fuse mai rezistent la topor decat Nearly-headless-Nick (harry potter)

lascivuhedonist said...

sa vezi cum urla cand i-am dat foc.

Anonymous said...

Am si eu unul acelasi model. Tot decedat. Maine o sa caut un topor...

Unknown said...

conform noilor reglementari animalele trebuie sa fie adormite inainte de a fi omorate ... trimit protectia animalelor aici

Miaul said...

sunt o fana infocata a dumneavoastra ,domnule regizor Lascivu', si as dori sa va spun ca va admir opera foarte foarte mult,e un motiv in plus pt a trai,serios.Eu si prietenele mele vrem sa va infiintam un fanclub cu permisia mariei voastre.Se poaaate?