Sunday, December 31, 2006

selectiuni din selectii lascive 2006

Cateva secretii lascive ale anului 2006.

1. totul despre sex cu florin.

2. lascivul si calatoria lui misogina spre himenul elastic nemuritor.

3. daca traia casanova, ma invidia si don juan de marco imi era ucenic.

4. n-am orgoliu, a devenit o stare lasciva a spiritului.

5. cand vine vorba de mine, e dragoste la orice vedere.


Ea: te sarut iubitule, a fost naspa azi fara tine.
Florin: esti naspa fara mine.

Ea: ai prietena?
Florin: nu, imi caut sufletul pereche

*Nu-mi mai aduc aminte.

La multi ani !

6 comentarii:

Anonymous said...

Vad k ai inspiratie astazi

lascivuhedonist said...

Sunt oldies frazele.
Adunate de-a lungul anului.Sunt multe dar nu-mi mai aduc aminte acum.

Puteam sa scriu o carte, dar deh.

muffin said...

eu le stiam pe toate:>

Anonymous said...

Ce desteapta esti brioso

muffin said...

imi canta fundu' de atata intelect

Kidha said...

mirobolant :P