Friday, January 12, 2007

nia nia nia, nia nia nia

Din greseala mi-a citit mama ferestrele de messenger si s-a oripilat.
Ca reply, i-am spus ca era privat si nu era treaba ei sa citeasca.Raspunsul ei a fost comunist.
"E casa mea si nimic nu e privat".

Reply-ul ei de securist m-a facut sa cred ca mama ar putea fi reincarnarea ceausista la dublu, sau cel putin e posedata de tovarasu.
OK, cu alte cuvinte eu nu am intimitate in casa asta si mai nou, nici in calculator.
Ma mut in boxa de la subsol. 

Avem autoritate generala "parinte-copil", "prietena-prieten", "sotie-sot".

Cunosc multe cazuri in care El ii este subordonat Ei si ii mananca din palma si dintre picioare la ore fixe.E normal in cazul cuplurilor "attention whore - catelus lingau".In cazul "sot-sotie", este cam la fel.El trebuie sa ajunga devreme acasa, sa nu bea, sa stea cu copiii si sa o futa cand are ea chef, asta e cel mai groaznic.
Sotul acumuleaza tensiunea si refuleaza tarziu cu un topor in capul ei la stirile de la ora 5 si vedem familia destramata cum primeste ajutoare de la Cristi Tabara (respect!).

Casatoria e frumoasa, cui i se potriveste.

Dar de unde aceasta autoritate feminina? Din perioada primitiva, NORMAL.

In perioada dezvoltarii comunei primitive, femeia avea rol principal in viata economica si sociala, barbatul fiind subordonat si pe planul doi, fiind folosit probabil pentru munca bruta si supravietuire si reproducere.

Lumea a evoluat mult de-atunci.Femeile se pare ca nu.

lascivuhedonist saluta primitiv gruparea comunista a femeilor autoritare.

7 comentarii:

Anonymous said...

Ma intreb ce scrisesei tu pe messenger, hm.....

lascivuhedonist said...

Eram plecat in timpul asta.Habar n-am ce mi-au scris pe mess.

Anonymous said...

asa se intampla daca pleci si lasi messu deschis ;)

Unknown said...

si maicamea s-ar cruci daca ar citi ... de asta nu las niciodata mess deschis cand nu's singur acasa. mi-am deprins obisnuinta asta dupa un episod asemanator cu al tau :)

muffin said...

bine ai venit in randul bloggerilor care se inspira din relatiile cu mamele.

lascivuhedonist said...

a fost prima si ultima oara.Am reinstalat legatura catatonica intre mine si ea.

Juggernaut said...

rupe postul asta... thumbs up