Saturday, January 20, 2007

posta romana suge la standard european

Am fost azi la posta sa ridic un colet.N-am primit avizul acasa si am fost sa-l iau cu buletinul.
Ajung acolo, stau 15min la coada si cand ajung in fata, o domnisoara corporatista frustrata imi cere avizul.Motivul? citez: "am peste o suta de avize, nu stau sa caut acum prin toate, vino luni cand suntem doua".

O sa vin luni cand esti doua si o sa facem un menaje a trois bestial cu tine si cu colega ta mutanta, apoi iti dau sa-mi citesti blogul ca sa dai in boala.
Posta Romana suge.

{The End}

4 comentarii:

muffin said...

posta romana imi face concurenta

lascivuhedonist said...

la categoria servicii proaste.

Unknown said...

d'oh, ce mentalitate ... luni o sa aiba 200 de avize ... cu toate ca o sa fie doua

Anonymous said...

Nu cred ca as fi spus-o cu acelaesi cuvinte...dar e o situatie ce a devenit sablon...imi vine sa fac un grup al celor umiliti de posta romana. mai bine un automat decat niste functionari iesiti din uz...