Thursday, September 13, 2007

lascivuhedonist in FHM


Ziceam acum ceva timp ca o sa apar cu blogul in FHM, pai uite ca am aparut !

As dori sa multumesc academiei, tuturor fanilor din occident si de peste prut, de peste mari si vai si mai vreau sa multumesc asociatiei alcoolicilor anonimi ca exista.

Asa ca fara prea multe adaosuri va invit sa cititi articolul din revista FHM despre cel mai lasciv si hedonist blog din blogosfera.

Planuri de viitor ca viitoare persoana publica? In curand, la OTV bineinteles, apoi ii iau locul lui Ernest eventual, iar spre batranete, o sa fiu un Mircea Radu mai modern, infiintez Partidul Lasciv Hedonist Roman si particip la alegerile prezidentiale.




Si pentru fanii femeilor din reviste, am bagat o poza din revista, inca o poza si bonus, a treia poza cu Oana Nistor.

thx Gogu Kaizer

7 comentarii:

Anonymous said...

felicitari cojones!

btw, vreau si yo sa fiu membru de partid! :)))

Luluts. said...

înclinăm căpăţânile şi aplaudăm izbânda. :D felicitationes! :D sau cum s-o scrie - ca să mă asortez cu cojonesul din commentul precedent. :D

lascivuhedonist said...

multumesc lulu!

sa fim toti celebri la anu si la multi ani

Luluts. said...

nu băi! la anu' o să fii tu pe copertă la FHM. am aranjat eu shootingul de pe acuma :)))

Mihai STOIAN said...

Felicitari si multa bafta in continuare ! ! ! Cat costa o aparitie ?:))

Luluts. said...

micuţule, o apariţie costă o scriitură foarte faină, după cum vezi. :D

Gogu Kaizer said...

corec' :P