Monday, September 17, 2007

oamenii din pesteri forumiste vorbesc despre femei moderne

Survoland internetul, am dat peste un thread intitulat "Mic ghid pentru cei tradati in dragoste".Bineinteles, cel ce l-a scris, a fost tradat in dragoste si el insusi spune ca vrea sa imparta experienta lui cu altii pentru a le fi de ajutor in viitor.


Asta nu e o idee rea, dar sfaturile lui sunt mai primitive decat oamenii care traiau in pesteri si mancau gazele.


Citez:


"Cand femeia prinsa in fapt cauta scuze
Cine? Eu cu ala? Nuuu, doar ne-am vazut asa la un suc, am discutat, suntem amici, colegi de munca..la asta te gandesti tu?
-Cum ai putut sa crezi asa ceva despre mine?
-Daaaa? Asa crezi ca eu si cu ala...incredibil! Si cand te gandesti ca mi-ai zis ca ai incredere in mine..m-ai mintit, porcule!
-Ma neglijai, si am stat si eu de vorba cu Gigel una alta...ce-i rau in asta? Nu ti se pare ca esti prea gelos? Asa vrei sa avem noi o relatie bazata pe incredere?"

Remedii:

-Jet fa!
- S'mortii matii de tarfa! (asta in timp ce se aude pe holul blocului zgomotul de geamantan atuncat)
-Te duci, te imbeti, si-i futi prietenele, dar ai grija sa afle
- Gasesti alta, mai buna ca ea, care o suge mult mai bine. Atunci vei zice: "ce prost am fost"

Motivele de natura ambiguua folosite de femeie atunci cand te inseala sunt irelevante pentru ca nu e vina ei, trebuie sa te intrebi tu insuti, de ce nu mai e fidela si de ce te-a inselat, pentru ca daca stiai sa o tii aproape, nu apareau astfel de conflicte.Trebuie sa te gandesti cum de ai lasat sa se intample asta.

Femeile in natura lor, sunt facute sa caute barbatul perfect care sa le ofere afectiune, siguranta si pasiune cu putina aventura, un barbat responsabil si capabil sa aibe grija de ea si de copiii ei in viitor.
Esti in stare sa-i oferi asa ceva?

Multi sunt uimiti de ce unele femei prefera barbatii mai in varsta, exceptand cazurile de dependenta financiara.

Pe de alta parte, barbatii mediocrii, vor doar o femeie bine dezvoltata fizic, dezinvolta si care dupa prima noapte de sex, nu intreaba: ce facem maine?
Barbatii sunt mai putin inteligenti si maturi decat femeile, asta s-a demonstrat demult, dar exista cazuri particulare..

Nu dau detalii despre cazurile particulare exceptionale pentru ca persoanele de fata se exclud intotdeauna.
Lascivuh e DDLN, PDS.

Puteti sa cititi si restul threadului de pe un forum oarecare, foarte amuzant.

3 comentarii:

Luluts. said...

mulţi, proşti şi nespălaţi. :D

Anonymous said...

Part of the essential features of a game inventory, some not.jocuri cu avioane Deliverance and passion to hoard, but regulilse abandoned. An conspicuous plaice of this "confront" is the pine of players to conflict each other representing fetching an trophy Intellectual: goodwill of others.

Anonymous said...

I searched And those quotes are very nice, I like cee you did here, apreciz such a work, you did a very nice job. Only
well keep it up.