Monday, September 10, 2007

nu mai vreau sa fiu grasa!

N-am ramas fara idei si nici nu m-am mutat, doar am fost usor ocupat sa ma plimb pe la mare, pe la munte, nu m-am insurat (inca) si nici n-am fugit din tara cu multi bani precum s-a zvonit local.

D I S C L A I M E R
De inceput o sa incep cu inceputul!
Aviz amatorilor si amatoarelor care s-au simtit cu musca pe caciula dupa ce au citit diverse notorietati de-a lungul timpului.
Simtiti-va in continuare.
Multumesc.


Asa! Revenind pe plaiurile mioritice ale absurdului amuzant, titlul nu are nicio legatura cu scriitorul si in plus daca eram fata, aratam bine.

In urma incidentului masiv prin care fata cu polipi a fost trasa cu carligul de pe scena de yours truly pentru prestatia ei usor mucoasa, evo-tv a suferit o schimbare in grila de programe, astfel o noua emisiune a luat nastere si anume, nu mai vreau sa fiu grasa!*

Grasuta nu este un obiectiv turistic, nu la o scala impresionanta oricum.
Grasuta tine 3 luni de zile, apoi slabeste! Indubitabil.

Nu e nimic amuzant la o fata grasuta...
Bine, mint, este amuzant! dar nu asta e ideea! in cazul de fata, nu am niciun repros pentru evo-tv, ci pentru micuta secretara celulitica care s-a exprimat ca are un fetish bizar sa slabeasca televizat!

Sincer, cand am auzit-o, m-am gandit la Teo!

Acum haideti sa ne gandim, cate lucruri poti sa faci televizat?

1.Poti sa faci caca televizat! episoade cu titluri generice 'Viitura', 'Magma Maronie', 'Constipatia groazei', you get the idea.

2.Sexul televizat nu mai e demult o noutate, toti copiii stiu.

3.Scobitul in nas la televizor ar fi impresionant, mai ales cu un comentator de exceptie care sa analizeze miscarile suave ale ilustrului mucos.


Discutie intre grasa si domnisoara psiholog.

PSI: Unde lucrezi acum?
Grasa: La o firma de constructii.
PSI: Ce faci acolo?
Grasa: Secretara!
PSI: Iti place?
Grasa: Mie imi place foarte mult sa lucrez in constructii!

Well, call me a bou dar nu m-am prins ce legatura telurica este intre postul de secretara si constructii, fata de alt domeniu de lucru luand in ecuatie calitatea postului.

In fine, fara mai multe comentarii va invit sa vedeti grasa cum slabeste televizat!

Apropo! astept comentarii cu ce ar fi si mai penal sa faci TELEVIZAT! Vreau sa fac un top.

4 comentarii:

Anonymous said...

aaa poate o sedinta live de epilat inghinal, ritualuiri gay de curtare, sinucideri in direct de fiecare data alta metoda....nu prea au mai ramas multe de dat la tv, toate ideile geniale le-au valorificat deja cei din tembeliziune

Anonymous said...

corect! oricum, eu n-am vazut la tv o cacare live!

noul show de vara: A se caca corect!

Kidha said...

Sa te ingrasi televizat n-ar prea avea succes, e faza aia cu 5 kg in plus pe sticla.
Ai putea sa..citesti o carte. Televizat. In gandul tau, normal. Sigur s-ar face audienta. Instigare la cultura, de-astea.

Presupun ca aia cu dormitul televizat e fumata.

lascivuhedonist said...

da kidha, dar tot n-am vazut o cacare televizata! :D

faza cu dormitul e veche, au fost unii care au fost filmati timp de un an cum stateau si ce faceau intr-o camera.