Wednesday, November 29, 2006

de dragoste, in alte feluri

S-au dus vremurile cu serenade la balcon si declaratii de dragoste pline de metafore.Femeile nu mai sunt impresionate de declaratii siropoase.S-au plictisit, prea multi barbati le-au ridicat la cer si le-au luat flori la prima intalnire.Dragostea nu a murit, dar femeile vor provocari, vor ceva diferit.
Apropo de declaratii de dragoste, o sa subliniez cateva si o sa le explic.

1.Sunt 6 miliarde de oameni in lumea asta. Nu stiu de ce-ti dau mesaje. Poate pt ca 5.999.999.999..de oameni nu te pot inlocui!

-Sunt sigur ca exista o persoana mai buna decat cea cu care esti.Ea sigur se gandeste la asta dupa ce ii spui declaratia aia de cacat.

2.Te-am vazut cum dormeai... am vrut sa vin sa te sarut, dar atunci ai deschis ochii, mi s-a facut frica si am fugit... cand te vad, simt cum pamantul imi fuge de sub picioare parca totul se roteste in jurul meu, parca eu sunt centrul universului, dar... deodata totul fuge spre un alt centru... acolo esti tu, ma faci sa ma invart in jurul tau ,ma domini... nu ma mai pot stapani...

-Nu am curaj sa te sarut, sunt barbat dar tu ma intimidezi, eu sunt catelusul tau si poti face ce vrei cu mine, eu habar n-am ca asta te plictiseste si nu reprezint nimic nou pentru tine.Tu esti mai buna decat mine, eu iti sunt inferior.

Femeile vor un barbat sigur pe el, in care sa-si gaseasca stabilitatea, increderea, nu un catelus care latra happy pe langa ea.

3.Mai da-mi o sansa, iarta-ma; eu stiu bine c-am gresit... Dar esti iubirea vietii mele; esti visul spre care am tanjit. Iarta-ma, te rog de mii de ori;Incearca sa revii la ce a fost... Caci fara tine; esti jur ca viata n-are rost. Eu te visez in fiecare seara; si singur in vis eu iti soptesc... Simtind regretul cum ma inconjoara; de ce, de ce-am gresit, cand stiu ca te IUBESC !

-Nu.Nu te scuzi, nu o incalzesti cu nimic, mai ales de MII DE ORI.Nu ii spui ca e iubirea vietii tale, isi da seama ca te poate juca pe degete si nu mai reprezinti o provocare si eventual va cauta ceva nou, mai provocator.

80% din declaratiile de dragoste citite, pot fi interpretate rational.Cum am mai spus, barbatii sunt crescuti (dresati) de femei.Niste catelusi.Nu mai exista barbati adevarati, decat in munti.

6 comentarii:

Anonymous said...

cata tristete in capu' tau

lascivuhedonist said...

Eu sunt enchanted.Adevarul din spatele cuvintelor dulci este trist.

muffin said...

mama cate explicatii... puteai spune simplu "Femeile nu apreciaza asta si te considera ciudat".
declaratiile alea de dragoste sunt exact in genul: "i enjoy poetry, long walks on the beach and cliches".

lascivuhedonist said...

Mic produs de patiserie, e nevoie de explicatii pentru ca majoritatea barbatilor nu sunt atat de inteligenti.Da, ai dreptate :)

Anonymous said...

Bineinteles ca nu vrem un tip care sa se tina dupa noi ca un catelush si sa ne aprobe in orice facem.Este logic sa vrem o persoana care sa fie in stare sa-si sustina parerile,sa aiba o personalitate puternica(ca doar asa trebuie sa fie un barbat),sa nu fie o persoana manipulabila,sa nu se lase dominat,sa nu cedeze,etc!Daca vezi ca este un fatalau te enerveaza si-ti vine sa-ti bagi picoarele.

Este adevarat insa ca ne place sa fie romantic din cand in cand,sa ne faca sa ne simtim speciale,insa nu sa exagereze,pentru ca devine penibil!

Apoi,in cazul in care cade in extrema cealalta iarasi nu ne place:sa fie un mitocan desavarsit,care sa nu te respecte si sa se poarte cu tine dezgustator!

Concluzia: Un barbat nu trebuie nici sa te sufoce,dar nici sa i se rupa de tine!

Anonymous said...

hmm...intr un fel cam asa...o femeie cauta un barbat sigur pe el,care sa i ofere protectie si siguranta nu un catelus....dar uneori nu strica si niste siropeli din acestea...putin romantism...dar nu in exces!:)