Thursday, November 16, 2006

povesti de succes? spune nu dragostei virtuale

Spuneti nu paginilor matrimoniale, spuneti nu iubirii virtuale.Spuneti nu celor care distrug romantismul si transforma farmecul intrun set de caracteristici si o poza.

Ingropam bucurii intro mare de biti.

1.nu stiu ce sà scriu,sincer.povestea mea este tragicà,locuiesc in franta,vreau sà mà càsàtoresc cu o romancà,toate sunt fàcute de o mamà. niste sifilitice,vor avantaj,banii,nici ele cred cà nu stiu ce vor,nu contiui cà nu are sens,niste làturi.

Nu te mai poti ascunde, esti mult prea conectat.

2.Iarna 2004-2005 ... Spiritul lui Mos Craciun, cu care am crescut si in care am crezut, si-a facut aparitia pe site-ul Noi2, odata cu e-mail-ul primit de la un baiat din Timisoara. (...)

Cineva sa opreasca invazia de biti.

3.Am vazut profilul lui, mi-a placut si i-am scris. Apoi am facut schimb de id-uri de mess, am vorbit acolo putin si ne-am trimis si poze...Nu era interesat de o relatie si cred ca nici eu la momentul acela. Mai tarziu am intrat intr-o zi din intamplare sa vb cu el, neavand ce face pe acasa. Am vorbit foarte mult in ziua aceea si mi-am dat seama ca era un baiat deosebit. Incetul cu incetul am inceput sa ma indragostesc de el. Ne-am vazut si la web cam iar acum asteptam ca povestea noastra de iubire sa devina realitate. El este in Olanda si pe 2 oct va veni in tara. Avem ganduri serioase si speram ca totul sa fie bine. Eu tin la el mai mult ca orice si stiu ca si el simte ceva special pentru mine.

Te invata sa-ti cauti iubirea pe net.

4.dragi prieteni! voi mai credeti in lucrurile bune si frumoase care se pot intampla pe net? cu siguranta 90% vor spune nu, iar ceilalti cu un daaaa...si nu prea, v-ar spune: cred! ei bine nici eu nu credeam ca ma voi casatori cu un baiat pe care il voi cunoaste pe net! patru ani am chat-uit pe net, m-am intalnit cu "n" persoane din acelasi oras sau nu numai si fratilor...feriti-va! fel de fel de obsedati, nasparlii cu dubla identitate, falsi, mojici sau barbati de care te-ai fi indragostit la prima vedere!

Vama Veche - Fericire...

0 comentarii: