Friday, November 24, 2006

kristal glam club, impresii, depresii

Am fost in kristal glam club.Frumos decorat, fancy, trendy.100% dragut, mai putin majoritatea persoanelor din el.Nu o sa spun ca erau numai fitosi pentru ca deja stiti asta, dar mai presus, nu dansau, se intindeau pe toate barile si pe canapele de parca erau in centrul atentiei.Cei care aveau curaj sa intre pe ring sa danseze, erau muci si se faceau de tot cacatul, tot la fel..de parca erau in centrul atentiei.

Fetele.Variate, de la aparente traseiste, clubberite prefacute pana la tocilare care se exteriorizau oarecum lasciv dupa 2 beri.

Muzica.DJ Livio, du-te acasa si mixeaza in baie sub dus.Din 5 ore de club, au fost maxim 2 ore de muzica buna, pe care puteai sa dansezi.El probabil se crede mai exotic si special.Nu e.

Barul.Mai exact, barmanul.Ii ceri o cola 8RON.Ii dai o hartie de 10RON, o sa-ti spuna mereu ca nu are sa-ti dea restul.Am auzit de 3 ori faza asta si mi s-a intamplat si mie.Pe scurt, iti cere spaga in fata.

Ador promoteritele!

Erau promoterite care vindeau nu stiu ce tigari.Una cu un palm, alta cu un dvdplayer portabil,in fine.Se aduna vreo 4 in fata mea, imbracate la fel, normal.
Ma duc la ele.

Eu: Buna!
Ele: Buna.
Eu: Am facut un pariu cu amicul meu de acolo ca voi sunteti surori gemene.
Tipa1 usor revoltata: Dar suntem mai multe imbracate asa, suntem chiar 7 pe-aici.
Eu: Deci sunteti 7 surori gemene?
Tipa2 nervoasa: Auzi, nu suntem surori gemene! Ai venit sa faci misto de noi sau ce?
Tipa3 radea, Tipa4 nu era atenta.
Eu: Of, deci am pierdut pariul.
Tipa2: Da, ai pierdut.
Eu: In fine, oricum v-am mintit, pa pa.

Usor misogin.Multumit.

A fost dragut.Nu ma mai duc in kristal.

0 comentarii: